2010. augusztus 24., kedd

Piratentag

Ma kalóznapot tartottama miniklubban, elég szép számmal jöttek gyerekek, alighanem rekordot döntöttem:-) Salomotáncon még csak ketten voltak, aztán négyen néztek mesét, de kalózkalapot aztán összesen hét gyerek csinált :-)
 Valaki mondja meg nekem, hogy miért csak magyarul kalóz a kalóz, és más nyelveken miért pirat, pirate, piratski , meg mittudomén, ennyire nem volt ötletük az őseiknek, hogy kitaláljanak egy szót a kalózra és inkább ellopta egy nyelvből az összes:-)
Én még mindig azt mondom magamról, hogy nem tudok rajzolni, de a gyerekek előszeretettel kérnek meg újabban, hogy rajzoljak nekik ezt-azt,  figurát, pl, ma halálfejet a kalózkalapra :-) Valamelyik gyerek a reggeliek közül délután is volt a kincskeresésen, meg volt kettő, aki reggel nem volt. A kincskeresés egyébként annyi volt, hogy a kirakó darabjait elrejtettem a miniklubban és a gyerekeknek meg kellett találni, aztán összerakni. Közben befutott a miniklubba az idegenvezetőnk is, ő is nekiállt kirakni egy kirakót, de még hét, 7, azaz hetes perc után sem tartott szinte sehol, onnan tudom ilyen pontosan, mert stopperrel mérte az időt :-D Lehet, hogy róla mintázták az alábbi viccet :

Két rendőr beszélget. Azt mondja az egyik:
- Tudod, milyen okos vagyok? Tavaly vettem a kisfiamnak egy kirakót, és egy év alatt kiraktam! Pedig az volt ráírva, hogy háromtól hat évig.

No, ez volt a vicc, ami eszembe jutott Karimról, az idegenvezetőről :-) Mondtam is az idegenvezetőnek, hogy jövőre gyermekanimátorként kellene dolgoznia. Aztán medencében is jó sokáig elvoltunk, jó félórát túlóráztam ma is, de szülők is voltak páran. Meg beszélgettem a fontos családdal, egész normálisak, de remélem nem kémnek küldték ide őket, mondjuk lassan szezon vége van, sok rosszat nem mondhatnának már rólam amúgy sem, de nem hiszem, hogy ezen járna az agyuk. Viszont délután hülye voltam, először a családnevén szólítottam a fiút, azt hittem az a keresztneve :-) Kevinnel együtt ebédeltem ma is, vacsoránál meg az öccse is velünk tartott. Hogy ezek mennyit tudnak enni, főleg fagyit! :-) Nem is nagyon táncolt a kisebbik a minidiszkóban aztán. 
Véget ért a móka mára,
zárul Magó fókatápja. Ennek nem sok értelme van, viszont rímel:-) Hüp!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése