2010. augusztus 26., csütörtök

Banánhajóval utazni jó

Szabadnap. Most néztem van egy olyan édesség, hogy
banánhajó, de nem azért írtam címnek banánhajót, hanem azért, mert ma ilyen  baneneboot-tal szeltem a habokat. A félreértések elkerülése végett a kép csak illusztráció, nem én vagyok rajta :-)
Kevinékkel ma délután próbáltuk ki ezt a banánhajózást, megkérdezték tegnap van-e kedvem csatlakozni, aztán persze, hogy volt :-) Hatan ültünk a banánon, én ültem leghátul és egy motorcsónak húzott minket, de két kézzel kapaszkodtam, egy kézzel ugye nem mertem, hátha beleesem a vízbe, és akkor ki laminálja a gyerekeket?! :-) Délelőtt amúgy jó sokáig aludtam, már nem is nagyon lett volna érdemes ebéd előtt vízbe menni, így megvártam az ebédet, aztán utána pihentem egy félórát és bementem a városba venni pár dolgot. Nem is vettem szinte semmi luxust, sampon, naptej, fogkrém, ilyeneket, mégis otthagytam jó pár dínárt. aztán vissza a hotelbe és megmártóztam egyet a medencében, aztán jött a banánhajó. nem sokáig tartott különben kb. tíz percig. Még a tengernél maradtunk kb másfél órát, meg a medencébe is belementünk kicsit. Vacsora, aztán most meg itt ülök. Jaj, tegnap este egy nagyon kedves és pihent írást olvastam. Címe Bigonya, szerzője Zágoni Atilla. Olvassátok el :-) Hüp!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése