2010. augusztus 9., hétfő

Andreas vs. Allah legkisebb csemetéje

Allah legkisebb csemetéje benézett vala a miniklubba és így szólt vala: -Andreas, holnap, azaz augusztus 10-11-én kezdődik a ramadán, a muzulmánok böjtje, ne egyél-igyál napnyugtáig egy hónapon át!
 -Nem érdeköllll!-mondottam vala
-Hogyan kérem kedves Andreas?- kérdezte vala Allah legkisebb csemetéje.
Ekkor megismételtem vala: - Nem érdeköll!
-Andreas, ez nem kérés, ez parancs! Tán rossz a hallásod, vagy csak nem tiszteled a vallásod?- gurula dühbe Allah legkisebb csemetéje.
- A hallásom kitűnő, a vallásom is jó: römisch-katolisch- válaszoltam vala
-Hö?! -hökkent meg vala Allah legkisebb gyermeke
- Römisch-katholisch, vagy, ha németül nem érted meg, megismételem magyarul: római katolikus- szólottam vala.
-Vagy úgy, hát ez németül volt. Én csak arabul tudok sajnos- szomorodott el vala Allah legkisebb csemetéje

-Valóban, csak arabul beszélsz? Akkor mondd meg nékem Allah legkisebb csemetéje, hát milyen nyelven beszélsz most éppen?- kérdeztem vala Allah legkisebb csemetéjétől.
-Ööö arabul?!- kérdezett vissza félénken Allah legkisebb csemetéje.
-Szerintem magyarul beszélsz, mert tudomásom szerint én, azaz András gyermekanimátorbácsi nem tudok arabul, és egyébként ez a bejegyzés is magyarul íródik, aminek kedves Allah legkisebb csemetéje te is szereplője vagy, tehát valószínűbb, hogy te beszélsz magyarul és nem én arabul.- mondottam vala kicsit filozofikusan.
-Hö?! -hökkent meg vala ismét Allah legkisebb csemetéje, de ez kissé nagyobb hökkenés volt az előzőnél, határozottan nagyobb hökkenés.
-Egy másik lehetőség, hogy egy bábelhal, tudod egy kicsi sárga, pióca alakú, a világegyetem talán legfurcsább élőlénye van a fülemben, vagy a te füledben és ennek köszönhetően értjük meg egymást. -mondottam vala Allah legkisebb csemetéjének, aki zavartan bólogatott, de közben halvány lila fingja sem volt arról, hogy mi is az a bábelhal, mert nem olvasta a Galaxis útikalauz stopposoknak című könyvet.
- Hát ez a beszélgetés és blogbejegyzés kezd kissé kacifántos lenni, nem gondolod kedves Andreas?- szólott vala ismételten Allah legkisebb gyermeke.
- De.-válaszoltam vala.
-Hát akkor fogjuk rövidre!- javasolta vala Allah legkisebb gyermeke
- No kedves Allah legkisebb gyermeke, mondd meg szépen apukádnak, hogy vallásom marad a régi, azaz római katolikus, ha a römischckatholisch dolgot még mindig nem érted, akkor vegyük a nagyobb fogalmat, keresztény. Mivel egy arab országban vagyok, talán néha-néha tartok én is ramadánt és böjtölök, no nem napnyugtáig, hanem a reggelit kihagyom, és inkább tovább alszom, ellenben ebédet már eszem, ha tetszik, ha nem. -magyaráztam vala magyarul Allah legkisebb csemetéjének.
-Hát jó kedves Andreas, akkor szólok apukámnak, hogy mégse küldjön ellened dzsihádot.- mosolyodott el vala Allah legkisebb csemetéje.
-Ok, akkor megegyeztünk. Viszont ne feledd Allah legkisebb csemetéje, ha kedved támad játszani, szeretettel várlak a miniklubomban. De előbb tanuld meg a nevem, András, és nem Andreas és ezt üzenem a többi animátornak is és a hotel egyéb dolgozóinak! Továbbá javaslom, tanulmányozd át a miniklub nyitvatartási idejét, és ne gyere túl későn, de ne is gyere túl KORÁN!!!- zártam le vala a beszélgetést és a blogbejegyzést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése