2010. augusztus 25., szerda

Milyen jó, hogy nincsen fa a vízben

Újabb szerda. Ma három család is kirándult, az egyik egész napra ment, a másik két család csak félnaposra, ők kalózhajózni voltak, illetve állatparkba mentek. A délelőtt így eléggé gyerek nélkül telt el, csak egy kislány jött, aki előző napokban is volt már. Csináltunk tunéziai zászlót és oroszlánt, meg tevét is akartam, de azt inkább félbehagytam, nem nézett ki jól :-)
Délután már több gyerek volt, a félnapos kirándulók csatlakoztak a reggeli kislányhoz, mentünk minigolfozni, szóval jötta fontos család kislánya és az anyukája és két fiú. Máskor hat-hét gyerekkel is simán elbírtam minigolfon, de ma alig tudtunk játszani, nagyon rossz volt a két fiú, ide-oda szaladgáltak, elvették a golflabdát, a pályákon felborítgatták az akadályokat, felmásztak a fákra, az egyik, amire odaértem már majdnem le is esett. És egyszerűen nem fogták fel, hogy nem lehet ezt csinálni, mert bajuk lesz, akkor én vagyok a hibás. Szerencsére ott volt az egyik lány anyukája, de így is a két fiú három felé szaladt és mindig megértem őket visszahozni a lányokhoz. Aztán a negyedik pálya után feladtam, és mondtam, hogy végeztünk, irány a medencébe. Ott normálisan viselkedtek aztán, mondjuk a szülők is ott voltak, meg vízben elég nehéz fára mászni :-) Aztán medence után a lányok szüleivel még a tengerbe is belementünk kicsit, és megint későn zártam a műszakot :-) Vacsora végénél csatlakozott hozzám Kevin és Dominic, akik egész nap kirándultak és akikről a minap írtam, hogy mennyit tudnak enni:-) Ma is megevett Kevin egy mélytányér fagyit, amiben volt kb. öt-hat gombócra való. Aztán nem is sokat táncolt a minidiszkóban :-) Ja a minidiszkóban volt, hogy csak egyedül voltam animátor a gyerekek között, a lengyel lánynak és a német lányoknak szabadnapjuk volt ma, meg néha eltűntek a tunéziai animátorok is a körből. Holnap szabadnapom lesz, egy kicsit bemegyek a városba, aztán úszom és döglöm a Napona medencénél, meg a tengernél:-) Na hüp, mára ennyit! pá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése