2010. augusztus 23., hétfő

megint hétfő

Hétfő, megint új hét. Reggel jött Niki és Talvi a másik hotelből, de csak másfél órát voltak. Hoztak pár hasznos dolgot a miniklubba, meg tőlem is vittek el valamit. Jó volt őket látni, főleg Nikit, három hónapja nem láttam:-)
Jött egy csomó gyerek pólófestésre, de aztán csak egy maradt,a többiek kicsinek találták a pólókat. Viszont Kevin sokat segített ma, pl a pólófestésnél, meg rendet tenni, 11 éves osztrák gyerek különben,mondtam neki pár év múlva dolgozhatna animátorként :-) Délután bohócshow volt, ahhoz képest, hogy mennyi osztrák gyerek jöhetett volna, megint nem erőltették meg magukat, ellenben csigazabáló francia kisgyerekekből nem volt hiány :-)  A show után elkezdtem lufit hajtogatni, hát kicsit sokáig tartott, bele is izzadtam a ruhába rendesen.
Minidiszkóban megint megszívattak kedvenc csikóhal dalunkkal, aztán tudtára is adtam a DJ-nek, hogy még mindig nem szeretem ezt a viccet, a repeta gombot, főnöke kicsit meg is dorgálta:-) No, lassan bedobom a szunyát, jah főnökség is alkotott hazaúttal kapcsolatban, de erről majd máskor. Hüp!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése