2010. augusztus 17., kedd

náthásan

No megint sikerült megfáznom kicsit és náthás vagyok. És továbbra is várok. Várom, hogy mondjanak már valamit mikor mehetünk haza, de egyelőre semmi. Tiszta Patópál úr a vezetőség. Ej, ráérünk arra még, azért annyira nem, nem közvetlenül a repülőgép indulása előtt kellene megtudnunk mikor mehetünk.

Az előbb meg nagynéni és nagymama vadászaton voltam. Leültem minidiszkó után netezni, aztán jött két osztrák fiú. Minidiszkó után nem találta meg a két gyerek a nagyit, és a nagynénit, aztán elmentem velük keresgélni, a strandbárnál voltak. És kb. háromszor mondta csak az egyik gyereknek a nagynéni, hogy ott lesznek a strandnál, de nem figyeltek. Nekem meg azt mondta a nagynéni, hogy adjak több teret a harmadik gyereknek, a kislánynak. Eleve csak délután voltam velük, mert délelőtt kalózhajón voltak, akkor a kislány festett egy Salomo pólót, aztán a medencében voltunk. Ott meg túlságosan nem adhatok neki nagy teret szerintem, ugye nem ér le a lába, aztán, ha elfárad a medence közepén akkor mi van. Pontosítok, mindenhol leérne a lába, ellenben a feje nem látszana akkor ki a vízből:-) Szóval úgy gondoltam, hogy kísérgetem azért a biztonság kedvéért a medencében, de akkor legközelebb megvárom amíg szól a kislány, hogy Hahó, süllyedek, segítség!!!  Bár inkább a kisebb fiú úszik furán. Ja meg a kacsatáncot jártam együtt a minidiszkóban a kislánnyal, utána mondjuk el is ment a tesója mellé, hát máskor nem táncolunk akkor együtt kacsatáncot:-)
No a csigazabáló francia lányok ideültek mellém a lobbyban, mindjárt megkérdezik, hogy wifi?, én meg felvilágosítom őket, hogy öt dínárért vehetnek a recepción kártyát. No lám, ilyen ötösöm legyen, hát nem megkérdezték. Na lassan megyek aludni. jóccakát, Hüp!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése