2010. augusztus 21., szombat

k.u.k. század

Hát hüp! Ma sem volt túl sok gyerekem, viszont megérkezett a száz vendég nagy része ebéd körül, aztán még vacsorakor páran, a maradék meg tíz előtt, szóval holnap nagy infóosztás lesz az osztrákoknak. Annyi osztrák van, meg én egy szem magyar, hogy akár megalakíthatnánk egy k.u.k osztrák-magyar századot, öö és kinevezem magam századossá csakazértis:-)
Megnéztem az esti showt, az Oroszlánkirályt, királynak nem volt mindig király, de inkább jó volt, mint nem.
A lengyel csajba belezúgott pincérgyerek megint hülye volt, mindig nekem magyaráz, hogy így tetszik neki a lány, úgy tetszik, hát ne nekem mondja, hanem a csajnak. Meg az agyatlan gyerek még a she, helyett is azt mondja, hogy you. És vacsoránál megint ő volt a gyerekasztaloknál, aztán azt akarta mondani, hogy a lengyel lányról álmodik, meg bele van zúgva, és találkozni akar vele éjjel, erre folyton you-t mondott she helyett és enyhén hangos volt amikor végeztem a vacsorával és megindultam, és még mindig mondta és mondta, és olyan volt, mintha nekem vallana szerelmet, egyik vendég szerintem azért nézett furán :-)
 Ej már elég késő van, ideje aludni menni. hüp

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése